Vår!

Min dag!
Idag så har jag faktiskt gjort ganska mycket!
Först på va de skola (min sista dag, ledig imorrn) Efter det
drog jag ner till banken och hämtade mitt ID-kort samt satt in
100kr på kortet, så nu har jag 400kr där, och så ska jag få
500kr av mormor tills när jag ska till Örebro på Påsklovet!;)
Efter det så cyklade jag till stallet, tog in ponnyn, cyklade hem
och åt lite, sen på utvecklings samtal, gick super!:)
Direkt hem och hämta tränings sakerna och drog till hallen
och spelade innebandy match mot killarna, vilken vi förlorade
med 16-1 , HAHA säger jag bara, så dåliga är vi faktiskt inte,
men jag gjorde en assist iaf!:D Efter tränigen gick jag hem direkt och jag
och mamma åkte till slussen och plockade vitsippor :) Myyyyys! 

Bilder från idag :





















Kom ihåg att det är mobil bider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback