Tre saker :)

Tre saker jag inte förstår mig på: Skitsnack, fjortisar och bögar ;)
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Dator, Kamera mobil <3
Tre saker jag gör just nu: Smsar, bloggar och lyssnar på musik :)
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Rida i globen, ha sex och hoppa från ett flygplan :p
Tre saker jag kan: Skratta ihjäl mig men leva vidare, facebooka och prutta :3
Tre saker jag inte kan: prata arabiska, pussa mig på armbågen och cykla bakochfram :D
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: ba ba ba-miss Li, If i had you-adam lambert Oh boy-miss Li
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Dyka, hoppa fallskärm och rita finare :)
Tre favoriträtter: Taco, pizza och italienska köttbullar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback